lenaphforever

Alla inlägg under oktober 2013

Av LenaPhFan ForEver - 17 oktober 2013 22:12

" här kommer jag och tänker sitta bredvid dig Lena när du spelar piano" Lena - " Så ja tant lilla nu får du lämna scenen " - Lena PHs humor asså dör vad rolig hon äääär! ️💕  


 

Av LenaPhFan ForEver - 4 oktober 2013 18:41


Lena Philipsson · 34 650 gillar detta.
för 18 timmar sedan · 
  • Och så har det blivit oktober.
    Spökar på som vanligt. Det går bra, det är kul, och jag känner mig hemma i kostym och repliker. Vem vet det kanske väckts nånting i mig som suktar efter mer åt samma håll? Jag och Sussie har väldigt kul ihop. Fnissar, ändrar lite om vi känner för det. Kul ensemble. Vi skrattar mycket.
    Kram från mig
    5Sluta gilla ·  · 
     
     
     

Av LenaPhFan ForEver - 4 oktober 2013 18:36


TÄVLING: Köp biljetter före 16 oktober och tävla om en exklusiv spökvandring på Cirkus! 
Innan föreställningen kommer du att få guidas runt bland loger och kulisser, besöka Bränningehus och upptäcka vad som egentligen händer bakom kulisserna – om du törs! 
Har du otur kanske ett otäckt spöke står och lurar i ett mörkt hörn... Klicka här för chansen att uppleva höstens läskigaste kvällhttp://www.blixten.se/spok (Vinnaren kontaktas via email)
 
Sluta gilla ·  · Dela · den 2 oktober

Presentation


LENA PHILIPSSON SLÄPPER NY MUSIK DENNA VÅR 2019

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

LenaPhForEver

 

Follow daily updates about Lena Philipsson :

Instagram

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Lena Ph for Ever - Bloglovin

Follow

Ovido - Quiz & Flashcards