lenaphforever

Alla inlägg under april 2017

Av LenaPhFan ForEver - 2 april 2017 14:59

Nu avslöjar Lena Philipsson att hon kommer att fortsätta med showen även i höst.
– Den här föreställningen har funkat så otroligt bra och jag har fått väldigt fin respons. Eftersom det har varit så pass stor efterfrågan så bestämde vi oss för att göra några nedslag till, säger hon.
Under september, oktober och november kommer "Jag är ingen älskling"-turnén att besöka 15 städer runt om i landet. Den 27 oktober kommer hon till Slagthuset i Malmö som hon nyligen besökte.
– Föreställningen är ju lite annorlunda för mig jämfört med sådant jag har gjort. Den fokuserar på musik och prat och är mer personlig, jag har ju skrivit den själv. Så det känns väldigt roligt att få köra lite till.
TT: Vad är det som publiken gillar med den?
– De blir väldigt berörda. Det är både allvarligt och roligt men på ett personligt sätt. Jag har fått bra respons på alla möjliga sätt, att det är fina låtar och att en del roliga inslag överraskar. Jag är inte helt prydlig alla gånger, det tycker folk är väldigt roligt.
Lena Philipsson räknar med att höstens turné blir den sista med just den här föreställningen. Det är mycket annat hon också vill hinna med – såväl nya skivor som helt andra saker.
– Jag har en massa på gång. Jag funderar jättemycket på alla sorters grejer som jag vill göra de närmaste tio åren, hur jag nu ska hinna. Jag känner att jag vill maximera den närmaste tiden, mina barn är så stora nu att jag har tid över till att jobba lite mer.
TT: Men finns det något konkret som du kan berätta om nu?
– Nej, nej. Det är alldeles för fladdriga bollar som hänger i luften som ska ramla ner på rätt ställen. Men jag vill gärna utforska lite nya områden.
Biljetterna till höstturnén släpps den 29 mars.  

Presentation


LENA PHILIPSSON SLÄPPER NY MUSIK DENNA VÅR 2019

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

LenaPhForEver

 

Follow daily updates about Lena Philipsson :

Instagram

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Lena Ph for Ever - Bloglovin

Follow

Ovido - Quiz & Flashcards